Skip to content

LFM

Octubre 9, 2009
by

Tots els lectors d’aquest humild bloc, esteu invitats a participar a la lliga que promociona MARCA (aunque siqui més del Madrid que del Barça…) per a disfrutar entre tots els lectors. Jo ja el tinc fet! Aqui us poso els pasos:

1er. Regsitrate a Marca.com.
2on. Fer-te un nom per a l’equip, fer una camiseta i fer l’aliniació.
3er. Si ets en sas, pots arribar a guanyar 6000 €!

Anuncis
5 comentaris leave one →
  1. Octubre 9, 2009 4:14 pm

    Bueno, bueno. Ja m’ho pensaré. No m’agradaria que demà o passat o el mes que ve o quan sigui em trobi al marca “Nuestra Liga Marca está siendo un éxito.”

  2. Octubre 11, 2009 9:59 am

    Abans jugava a jocs d’aquest tipus però vaig arribar a la conclusió que eren una pèrdua de temps…

    Adéu!

  3. diariscules permalink*
    Octubre 11, 2009 3:57 pm

    Carles: Si, això és l’únic inconvenient, però per desgracia, la lliga està prou bé. No crec que ho diguin, això que penses, però amb el MARCA… qui sap.
    Albert: Aquest és es dinàmic, amb posibilitat de guanyar diners, però, un poc si, jeje.

  4. Novembre 1, 2009 2:37 pm

    Et trobem a faltar!!!

  5. diariscules permalink*
    Novembre 1, 2009 4:41 pm

    Gracies per els ánims Carles!

Deixa un comentari

