Skip to content

Al reconeixement del meu error

Agost 19, 2010
by

He estat unes semanes fora d’actualitzar, per raons personals. Ara torno amb més ganes per afrontar la recta final dels vots dels Premis 20minutos.

Com tots heu pogut observar, vaig afirmar que preferia a Mesut Özil, abans que a Cesc. Nomes cal dir una cosa: em vaig equivocar. Dins d’aquesta reflexió en traure moltes més del perquè del abans nombrat.

Özil, te una obsessió per els diners, que jo defineixo com a mercenari. Cesc té una obsessió, que definiria com a sentiment. Cesc no encara no a desmentit cap de les afirmacions que va dir de cara al public. Mesut ja ha dit que el seu somni era juga al Madrid, quan se’l tenyia de blaugrana, va afirma que era un culé de per vida…

Només afegir que em sento mal per dir una cosa que acabat essent per al equip contrari. I ara, a remuntar a la Super Copa. Visca el Barça!

No comments yet

Deixa un comentari

