Skip to content

Göteborg – Gais

Agost 20, 2010
by

Un dels equips que tinc paral·lel al FCBarcelona, és el Göteborg, l’equip suis al que en Pichi va marcar els tres gols, sí… l’equip que tant es parla al Crackòvia. La meva “afició” per aquest equip ve dotada per aquest seguit de coses, hem vaig posar a buscar, i hem va pareixer interessant seguir-lo.

El Göteborg és un club que no és molt reconegut mundialment, ara mateix, ja que fa una dècada, jugava fins a la Copa d’Europa. Ara mateix el Götebor, va ésser el segon de la lliga sueca, i agafant un billet per a la ronda classificadora de la Europa League; que malauradament va pedre contr l’Ajax d’Amsterdam.

Com que el Göteborg no te una situació ecònomica molt amplia, m’ha fet goig penjar aquest cartellet que anima a veure el primer partit a casa del Göteborg. Disfruteu-lo!

Anuncis
One Comment leave one →
  1. cabaa permalink
    Agost 23, 2010 10:45 am

    goteborg, el dia k vaig marcar tres gols!!, goteborg….

Deixa un comentari

