Skip to content

La carta d’un dels millors jugadors del Barça

Agost 24, 2010
by

Ronaldinho, demà torna a la que va ser la seva casa, i vol fer-nos arribar una carta. Ronnie ha sigut un gran jugador, i el crack que va fer que el Barça ressuscites d’una etapa amb poc fruits en quant a títols. Ronnie ens diu:

“Como todos sabéis, no tengo por costumbre hablar mucho y tampoco me gustan las despedidas, pero quiero aprovechar esta ocasión para agradecerles todo lo que vivimos juntos a lo largo de las cinco temporadas que estuve defendiendo la camiseta del FC Barcelona. Seguramente fueron los mejores años de mi vida profesional y personal. Creo sinceramente que disfrutamos mucho durante el tiempo en que estuvimos juntos.

No me gustan las despedidas, prefiero pensar que éste va a ser un reencuentro entre amigos y, porqué no, el reencuentro de una vieja amistad y de una antigua relación.

Volver al Camp Nou es muy especial para mí. Siempre será uno de mis estadios de futbol preferidos, donde disfruté muchísimo y creo hice disfrutar a todos los culés.

Anuncis
One Comment leave one →
  1. Agost 25, 2010 4:07 pm

    Avui es mereix una gran ovació per part del Camp Nou. És cert que es va cansar de guanyar i que va generar problemes al vestidor, però crec que avui només s’ha de recordar el millor d’ell.
    Adéu!

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

%d bloggers like this: