Skip to content

Sweet mini-Iniesta

Setembre 20, 2010
by

Com què molts blocs i quasi bé tots els diaris fan l’analisi del partit, no fare molt més analasis del partit, i em dedicare a la critica de l’entorn culé, i comença a forja una campanya anti-caverna.

Andrés Iniesta Luján serà pare a la primavera del 2011! Un “boom” a la vida de Don Andrés. Iniesta, la qual parella es diu Anna, han confirmat aquesta noticia a traves d’un comunicat al seu bloc, en el que també a fet expressa el seu descontent amb la premsa per la manera amb la que ha sigut anunciat la seva paternitat. Iniesta, en declaracions al bloc: “Hola a tots, acaba de publicar-se la meva futura paternitat. Només vull confirmar la notícia i dir-vos que és un moment ple de felicitat per a tots nosaltres. No obstant això estic molt dolgut per la manera tan lletja que s’ha publicat. És un tema molt personal i les formes que s’han utilitzat per aconseguir la notícia em deceben moltíssim. Espero que tots entengueu que la meva parella i jo no volem tractar aquest tema, tan meravellós per a nosaltres, públicament, moltes gràcies i una abraçada.”

Anuncis
No comments yet

Deixa un comentari

